.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون گردشگری میراث فرهنگی استان در گفت‌وگو با شمال نیوز مطرح کرد:
۹۸۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی مازندران صورت گرفت
شمال فردا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران تعداد بازدیدهای صورت گرفته از مراکز اقامتی و گردشگری استان از ابتدای فعالیت ستاد سفر نوروزی را ۹۸۷مورد عنوان کرد.
۹۸۷ مورد بازدید از مراکز اقامتی مازندران صورت گرفت

به گزارش شمال فردا ، مهران حسنی با بیان اینکه کمیته‌های ۱۲گانه از روز ۲۷اسفندماه ۹۶در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران مستقر شدند، گفت:اعضای کمیته در بخش نظارت بر تأسیسات گردشگری در قالب ۶۰گروه بازدید از مراکز و اقامتگاه‌های گردشگری را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان، تاکنون تعداد ۹۸۷مورد بازدید از مراکز و اقامتگاه‌های گردشگری استان صورت گرفت، افزود: این بازدیدها با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، نیروی انتظامی و اماکن مازندران صورت گرفت.

حسنی با بیان اینکه طی بازدیدهای صورت گرفته تعداد ۱۳مورد تذکر و اخطار به مراکز و اقامتگاه‌های گردشگری داده شد،اضافه کرد:تعداد ۲۵مورد از مراکز به دلیل ارائه خدمات مناسب، تشویق شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران بیان کرد:اعتقاد داریم که گردشگران سرمایه اجتماعی استان مازندران هستند چون آنان می توانند سبب جذب سایر افراد شوند و در صورت نارضایتی از میزان خدمات هم نتایج نامطلوبی برای استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، تاکنون ۳هزار و ۲۰۵مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع کالا در اماکن عمومی صورت گرفت، گفت:با توجه به اینکه هدف استان مازندران ارائه مواد غذایی با کیفیت و سالم به مسافران و شهروندان است، در همین راستا ۲هزار و ۱۳۴کیلو مواد غذایی فاسد شده کشف و معدوم شد.

حسنی تعداد اخطار به فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی را ۹۵مورد عنوان کرد که تعداد ۱۲ مورد از این مراکز به دلیل نداشتن شرایط بهداشتی تعطیل شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.